ЕВРОПЪТ 2000

Пловдив, ул. Георги Трингов 6
080011818, 0896662606, 032968085
office@evropat.com
 http://www.evropat.com

 

 

 

 

Ние правим нещата възможни

Основана през 2005 година Европът-2000 АД е една от водещите български компании на пазара на куриерските услуги в България. За десет години от съществуването си, компанията успя да предложи на своите клиенти и възможност за изпращане и получаване на пратки до балканския регион, Европа и света.

Фирмата е специализирана в доставката документни и малки колетни пратки, палетизирани товари и карго експрес, на непалетизирани товари в големите килограми.

Довереният куриер във всяка точка от страната

Нашите офиси са базирани във всички областни градове и в много по-малки селища в страната. Дейността се обслужва със собствен транспорт и перфектно изградена логистична мрежа, което ни дава възможност да доставим всяка пратка в деня следващ деня изпращането ѝ.

Държим постоянна връзка с клиента, а посредством нашия онлайн център, работещ двадесет и четири часа, седем дни в седмицата, даваме възможност на клиента във всеки един момент да проследи в реално време местонахождението на своята пратка. Това е още една гаранция за това, че ние сме в състояние да осигурим бързи и надеждни транспортни решения за всички наши клиенти. Работейки с огромен кръг от фирми, предприятия и граждани, ние имаме натрупан опит в предоставянето на икономически ефективни решения за дистрибуция, както на малката пратка, така и на палетизирани товари.

Решения за управление на товари извън страната, за да отговорим на Вашите изисквания

С широка гама от услуги в балканския регион, Европа и по света, ние винаги сме в състояние да намерим най-доброто транспортно решение спрямо вашите изисквания. При условията на максимално добри цени и срокове на доставка, осъществяваме доставка на колетни пратки от и до Румъния, Турция и Гърция. Чрез нашата глобална мрежа от партньори – доставчици на логистични услуги, можем да осигурим бърза и сигурна доставка и до всяка точка от света.

Фокусът върху клиента и управлението на товарните превози

С инвестиции в най-новите технологии и добре обучен по европейските стандарти екип, ние винаги знаем къде се намира всяка пратка, във всеки един момент, както и къде се намира всеки един наш куриер.

Нашите клиенти са много важни за нас и ние изградихме собствената си репутация, предлагайки персонално обслужване на всеки един от тях.

Предлагаме широка гама от допълнителни услуги за доставка на пратки, с включен личен елемент за всеки наш клиент. Всеки клиент става наш активен партньор. Заедно с Вас прецизираме решенията за определяне на начина, обема, сроковете, контрола и условията на доставка.

В нашата интернет платформа ще откриете цялата нужна информация относно: изчисляване на пратки, възможност за Карго експрес, Палетни услуги (Евро палет и нестандартен палет), голям набор от допълнителни и опционални услуги: Хибридна поща, Наложен платеж, Приоритетна доставка, Обявена стойност, Обратна разписка, Връщане на придружаващи документи, Супер Експрес в рамките на деня, Международен експрес, Покупка на стоки, Доставка на пратка извън графика на обслужване, Наем на хладилна чанта, Доставка на пратка извън тарифата, Отвори преди да платиш.

Ако искате да получите повече информация за някои от услугите, които предлагаме, или ако искате да обсъдите с нас Вашите изисквания за доставка, моля не се колебайте да се свържете с нас на: www.evropat.bg или на тел. 0700 10 717.

Услуги

Нашите куриери ще приемат Вашата пратка и ще я доставят до всяко кътче на България – коректно, бързо и качествено.
За да сме максимално ефективни, в „Европът” разпределяме населените места в страната в три зони на обслужване.

Приоритетна е Първа зона, където срокът за доставка на пратката е един работен ден, включително събота – без допълнително оскъпяване на услугата.

В Първа зона влизат главните български градове – столицата, областните центрове, по-малките селища с географски стратегическо разположение. От Вас очакваме да изберете единствено начина, по който желаете да изпратите или получите пратка:

Финансово най-изгоден за Вас е вариантът „офис-офис” (кодове 1 и 6 в нашата тарифа), при който пратката се предава от подателя и приема от получателя в съответните офиси на „Европът-2000” АД.
При вариант „офис-врата” (кодове 2 и 7) подателят оставя пратката си в наш офис, а ние имаме ангажимент да я занесем до адреса („вратата”) на получателя. При вариант „врата-офис” (кодове 2 и 7) ние вземаме пратка от адреса на подателя, а получателят трябва да си я потърси от офиса на „Европът-2000” АД в своя град.
Най-удобен за Вас е вариантът „врата-врата” (кодове три и осем) – нашите куриери ще вземат пратката от Вашия адрес и ще я доставят на адреса на получателя.
Във Втора зона (кодове четири и осем) и Трета зона (кодове пет и осем) са включени градове и села, за които срокът на предаване на пратката е от един до три работни дни, съгласно установен график. В тези селища куриерското обслужване е на принципа „врата-врата” – пратката се взема от адреса на подателя и се доставя до адреса на получателя.

За населените места, извън актуалната ни тарифа Ви предлагаме обслужване в рамките на до 2 дни след датата на приемане на пратката.

„Европът-2000” АД Ви предлага и допълнителните услуги:

Наложен платеж – подателят изисква от получателя на пратката изплащането на определена сума; ние приемаме тази сума от получателя на пратката и я предаваме на изпращача, който я е изискал.
Обявена стойност – вид финансова защита; в случай на проблем с пратката, изпращачът ще бъде обезщетен до размера на обявената стойност на съдържанието.
Приоритетна доставка – само при обслужване на населени места от Първа зона; пратката се доставя в определен от клиента час.
Пратка с обратна разписка – подателят получава писмено известие, че пратката му е приета от получателя.
Пратка с придружаващи документи – документите (стокови разписки, фактури и др.) се представят на получателя (за подписване и др.), след което се връщат на подателя.
Покупка на стоки – подателят предава на наш куриер сума за закупуването на стока, извършва се покупката и стоката се връща на подателя.
Градски експрес – само при обслужване на населени места от Първа зона; пратката се доставя в деня на приемането й, с възможност за доставка в рамките на до 2 часа, до 3 часа или до края на деня.
Междуградски експрес – само при обслужване на определени населени места от Първа зона; пратката се доставя в деня на приемането й, в случай че транспортната схема на „Европът” го позволява.
Наем на хладилна чанта – „Европът” отдава под наем хладилни чанти за транспортиране на пратки със специален режим на съхранение, след предварителна заявка.
Доставка на пратка извън графика във Втора и Трета зона – доставката се извършва в предпочитан от клиента ден, различен от обявения график в актуалната тарифа на „Европът”.
Доставка на пратка от или до населено място извън тарифата, в срок до два работни дни

Свържете се с офиса на фирмата ни във Вашия град, за да получите конкретна информация от нашите компетентни и любезни представители.


Вижте по-голяма карта

Ключови Думи:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2012-2015 © ИМедия Консулт ЕООД