ЕКСПРЕС ЛОГИСТИКА И ДИСТРИБУЦИЯ ЕООД

гр. София, бул. Цариградско шосе 139
070020212
info@eld.bg
https://www.eld.bg

 

 

 

 

 

Ние сме „Експрес Логистика и Дистрибуция“ ЕООД – българска дистрибуторска и логистична компания, част от групата на мултинационалната тютюнева компания „British American Tobacco plc“, втората по големина тютюнева компания в света по пазарен дял.

Ключови дати:

2013 г. се учредява „Експрес Логистика и Дистрибуция“ ООД
2014 г. „Експрес Логистика и Дистрибуция“ ООД извършва първата си продажба
2017 г. British American Tobacco придобива „Експрес Логистика и Дистрибуция“ ЕООД
НАДЕЖДНОСТ, СИГУРНОСТ, КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ
Цялостен фокус върху надеждността и сигурността на доставките и конфиденциалност на информацията

Ефективна и гъвкава организация

Предизвикателство пред големите компании е бързото взимане на решения и гъвкавост спрямо специфичните изисквания на различните партньори. Ние се стремим към максимално „плоска“ организационна структура, за да облекчим комуникацията между различните звена в компанията и да ускорим взимането на управленски решения. Работните ни процедури са създадени с цел да подпомагат служителите ни, да са ефективни и отговорни, а не да ги ограничават. Като бързо растяща компания, ние предоставяме голямо ниво на автономност на бизнес звената при реализация на техните цели.

Управление на кредитния риск

За нас е приоритет навременното разплащане с доставчици и контрагенти. За да осигурим това, прилагаме стриктно Кредитната политика на компанията, която определя правилата за предоставяне на кредитен лимит на нашите клиенти, както и реда при застраховане на вземанията във водещи агенции по застраховане на кредитния риск.

Конфиденциалност на информацията

За всяка успешна компания е много важно да борави ефективно с наличната информация. Управлението на информацията смятаме за ключов бизнес процес, от който зависи и конкурентоспособността на всяка една компания. Не по-маловажно е стриктното пазене на конфиденциалната информация и търговските данни на нашите партньори и контрагенти. За да осигурим това внедрихме и се сертифицирахме по стандарт ISO 27001:2013 Системи за управление на информационната сигурност. Спазваме принципа, че служителите ни имат достъп само до информацията, която им е необходима за ефективно изпълнение на служебните им задължения.

Интегрирана информационна система

В компанията е внедрена интегрирана информационна система SAP ERP 6.0, която да обслужва и контролира всички основни бизнес процеси. Системата осигурява на ръководството на компанията навременния достъп до информация, необходима за ефективно управление на компанията. За да предоставим на нашите доставчици възможност да получават информация относно техните продукти на ежедневна база, ние успешно внедрихме SAP Business Warehouse, който предоставя почти неограничени възможности за изготвяне на справки според изисквания на различни нива потребители.

Сигурност

Сигурността е една от основните ценности на компанията. Тя е неразделна част от нашата стратегия и представлява важна основа, върху която ние осъществяваме нашата дейност. Изградените висококачествени електронни системи за сигурност и контрол в нашите обекти и автомобили изискващи висока степен на защита срещу пожар, нежелателно проникване или кражби, ни гарантираха лидерските позиции на пазара. Всички автомобили за директни продажби или доставки на тютюневи изделия са снабдени с GPS устройства, персонални средства за идентификация, уведомяване и реакция, гарантиращи увереност на нашите служители, че те работят в компания, която спазва законите и културата, има високи етични стандарти, грижи се за своите служители и е стабилен и надежден партньор.

 

УСЛУГИ:

 

НАЙ-ГОЛЯМОТО ДИРЕКТНО ПОКРИТИЕ НА ПАЗАРА

Национален дистрибутор с най-голямото директно покритие на пазара

ЕЛД покрива територията на цялата страна и работи активно с 13 000 клиента (юридически лица). През тези клиенти обслужва почти 20 000 търговски обекта в цялата страна. Търговските обекти са категоризирани по следните типове:
– Малки магазини за хранителни стоки;
– Бензиностанции;
– Супермаркети/ Хипермаркети;
– Специализирани магазини;
– ХоРеКа обекти.

Търговските представители на ЕЛД посещават всеки търговски обект минимум 3 пъти в седмицата т.е. извършват над 35 000 седмични посещения / над 150 000 посещения ежемесечно.

Дистрибуцията се извършва чрез два модела на продажби: директни продажби (Ex-Van) и предварително планирани поръчки (Pre-Sales).

– Ex-Van: осъществява се от търговска сила, включваща над 290 търговски представители, супервайзори и зонални мениджъри.

– Pre-Sales: планираните поръчки на клиентите са консултирани и съгласувани от специални търговски представители за този тип клиенти.

Дистрибуцията се извършва с изцяло нови, добре поддържани превозни средства, които са снабдени със специално оборудване, съобразено с всички изисквания за сигурност и контрол.

Търговските представители са оборудвани със специални технически средства за продажба (Mobee Seller –Motorola), които се синхронизират в реалното време с ERP системата.

 

 

АУТСОРСИНГ НА ЛОГИСТИЧНО ОБСЛУЖВАНЕ

Единствената компания в страната, предоставяща аутсорсинг на логистично обслужване по цялата верига на доставки
ЕЛД има сериозни амбиции като 3PL (Third-Party Logistics) доставчик. За да осигурим високо качество на предлаганата услуга, ние предлагаме на нашите клиенти:

Планиране

Управлението на наличности и изготвянето на заявки с необходимите количества в точката на продажба е изключителен приоритет за компанията и нейните партньори. Екип от професионалисти на ЕЛД извършват постоянен мониторинг и контрол на наличностите във всеки търговски обект.

Складиране

ЕЛД разполага със складови бази на територията на страната и осигурява съхранение на стоки с акцизен режим и изисквания за режим на влажност и температура. Ефективният контрол и поддържане на нужната температура и влажност се управлява с помощта на дистанционни интерфейси, централизирани със софтуер от ново поколение.

Софтуерното и хардуерно решение на гръцката компания Mantis International „Mantis Logistics Vision Suite“ гарантира проследимостта на партиди, строг контрол и спазване на принципите FIFO, FEFO, LIFO, управление на складови процеси и наличности в склад.

Съвременни и доказани методи за подготовка на заявки „pick to light“ и „pick by cart“ осигуряват високо качество и бързина, гарантиран контрол по тегло и извършване на физическа проверка на 100% от подготвените заявки.

Доставки

Национално покритие, доставка до обект в страната до 24 часа. Нови превозни средства с капацитет на товароносимост до 7 тона полезен товар, оборудвани с GPS и управлявани от обучени водачи с нужната квалификация гарантират за своевременна бързина и надеждност на доставката. Автопаркът е управляван и контролиран от екип от професионалисти с помощта на специализирания софтуер „MultiFleet” на швейцарската компания Auto3P.

Проследимост, контрол и отчетност на доставката с гарантиран надеждност по време и цялост на пратката/заявка.

 

 

 

Най-големият доставчик на печатни издания в страната

ЕЛД е най-големият доставчик на печатни издания в България с пълно покритие на територията на цялата страна. Компанията ежедневно осигурява доставките на широко портфолио от периодичен и непериодичен печат по възлагане на нашите клиенти: ежедневни, седмични и месечни издания, книги, каталози, брошури, календари и други печатни издания.

Ние от ЕЛД обслужваме следните канали за реализация на печатни издания:
– Дистрибутори;
– Търговци на едро;
– Организирани търговски вериги за продажба на дребно;
– Независими търговски обекти за продажба на дребно.

Нашите конкурентни предимства като доставчик на печатни издания са:
– Организация за ежедневни доставки до над 3 500 адреса в цялата страна и над 4 000 единични пакети за по-малко от 12 часа;
– Обработване на над 500 000 заявени копия от нашите клиенти всеки ден;
– Работен режим: 24 часа на ден, 7 дни в седмицата, над 360 дни годишно.

В полза на успешното  развитие на бизнеса на нашите клиенти, осигуряваме за тях допълнително:
– Планиране на наличности на ниво крайна точка за продажба на дребно;
– Прием, разпределение и пакетаж;
– Доставки до обект;
– Пълна системна отчетност на материалния поток;
– Мърчандайзинг и програми за стимулиране на продажбите.
Обезпечаваме ежедневения режим на доставки и изтегляне на нереализираната продукция от търговската мрежа, което е строго специфично изискване при дистрибуцията на печатни издания.